שאלות ברפורמת דרך שווה

מה ההגדרה של עד 40 ק"מ או עד 75 ק"מ או כל תחום אחר?
זה בהנחה שאני לוקח חודשי ולא יומי. (אם יש).

1. מהו המרחק הנמדד?
2. מה קורה אם היום אני נוסע 40 למקום אחד. ומחר משם עוד 40. האם זה עדיין יעמוד בתנאי חודשי 40?
3. האם המרחק הנמדד הוא פר נסיעה בודדת, או לפי יום?
המרחק הוא לפי נסיעה בודדת
 

arseny92

Well-known member
מנהל
זה ודאי? פשוט באתר שקונים את הכרטיס זה לא בדיוק מוגדר (אמנם ראיתי שנכתב בפורום דברים כאלו)
כן, אתה יכול לחצות חצי מדינה במעברים של פחות מ-15 ק"מ בכל נסיעה בודדת ביומי צהוב
 

k-don

Well-known member
שאלת דרך שווה - איך מודדים מרחק? אווירי?
טענתי ואקטי חוזה של עד 40 קמ. (השאלה רלוונטית יותר ב 15 ק"מ)
ואם בדרך יש נקודה מעבר ל 40 קילומטר (בדיוק בגבול) אבל התחנה שלי היא בתחום ה 40 ק"מ?
האם ה 40 ק"מ נמדד בין נקודות מדויקות או בין מרכזי ערים?
אני לא עבריין?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
שאלת דרך שווה - איך מודדים מרחק? אווירי?
טענתי ואקטי חוזה של עד 40 קמ. (השאלה רלוונטית יותר ב 15 ק"מ)
ואם בדרך יש נקודה מעבר ל 40 קילומטר (בדיוק בגבול) אבל התחנה שלי היא בתחום ה 40 ק"מ?
האם ה 40 ק"מ נמדד בין נקודות מדויקות או בין מרכזי ערים?
אני לא עבריין?
אווירי מתחנת עליה לתחנת ירידה בכל מקטע נסיעה בנפרד ולא כל המסלול יחד
 

k-don

Well-known member
אווירי מתחנת עליה לתחנת ירידה בכל מקטע נסיעה בנפרד ולא כל המסלול יחד
רגע, היום באף נקודות החלפה אין צורך בהעברת כרטיס, נכון? מעבר בין רציפים לא דורש שימוש בכרטיס.
נניח בתל אביב מרכז.
כלומר נסיעה מבנימינה לכפר סבא, אם אני מחליף בתל אביב, המרחק לא נבדק.
וזה אותו דבר כמו להחליף בהרצליה
 

שמונו

Active member
רגע, היום באף נקודות החלפה אין צורך בהעברת כרטיס, נכון? מעבר בין רציפים לא דורש שימוש בכרטיס.
נניח בתל אביב מרכז.
כלומר נסיעה מבנימינה לכפר סבא, אם אני מחליף בתל אביב, המרחק לא נבדק.
וזה אותו דבר כמו להחליף בהרצליה
אכן
ברכבת לא מעבירים כרטיסים בנקודת החלפה
לכן המרחק ברכבת נחשב מתחילת הנסיעה ועד סופה
(אלא אם כן בתחנת ההחלפה אתה יוצא מתחנת הרכבת וחוזר בתיקוף הכרטיס כך פעם)

אך בדוגמא שלך, אם יבוא פקח וישאל אותך בתל אביב מה אתה עושה כאן לא תוכל לספר לו שאתה בדרך מבנימינה לכפר סבא..
 

k-don

Well-known member
אכן
ברכבת לא מעבירים כרטיסים בנקודת החלפה
לכן המרחק ברכבת נחשב מתחילת הנסיעה ועד סופה
(אלא אם כן בתחנת ההחלפה אתה יוצא מתחנת הרכבת וחוזר בתיקוף הכרטיס כך פעם)

אך בדוגמא שלך, אם יבוא פקח וישאל אותך בתל אביב מה אתה עושה כאן לא תוכל לספר לו שאתה בדרך מבנימינה לכפר סבא..
אפשר לספר לו הכל כולל נרדמתי ברכבת (נכון שזה לא אפשרי עם הספסלים הנוכחיים)
 
מודדים מרחק בקו אווירי מהתחנה בה אתה עולה לתחנה שבה אתה יורד,
כתבו קודם בשרשור על מצבים גבוליים כמו שרשמת.
 

k-don

Well-known member
אילת זה אחרי 225 ק"מ, אפשר אולי להרחיב ל-250 ק"מ
לדעתכם רגב תבטל את הרפורמה?
כמדומני ששדה תעופה רמון, זה השדה החדש של אילת.
ומהשדה פשוט נוסעים לאילת.
אז הנסיעה הזו כלולה במנוי של רפורמה שווה?
 

DAVIDADATO

Well-known member
כמדומני ששדה תעופה רמון, זה השדה החדש של אילת.
ומהשדה פשוט נוסעים לאילת.
אז הנסיעה הזו כלולה במנוי של רפורמה שווה?
לא, אבל אפשרי לרכוש חופשי יומי עד 40 ק"מ או נסיעה בערך צבור בעלות של כ-12 ש"ח
 

arseny92

Well-known member
מנהל
זה המחיר ללא מע"מ ואני רשמתי אחרי מע"מ אבל אני מניח שהמכשירים באילת זה ללא מע"מ
לא מדובר רק על מכשירי תיקוף אשר בהם אתה ממילא יכול לתקף בערך צבור רק את מה שניתן לבחור בו או את החוזה אשר טעון לך מראש.
אז משום שרב-קו זו טעינה מראש של חוזה תקופתי, יש לבחור את החוזה הנכון בטעינה

1673604872584.png

וכאשר לא רוצים להתחייב על יומי או טעינה של 30 ערך צבור אלא בודד
כדי שזה לא יתנגש, יתרת הערך צבור צריכה להיות פחות מערך הכרטיסיה הזולה ביותר של 4.7/5.5
1673604997210.png

נ.ב. הבאג של אי נסיעות המעבר במטרופולין חיפה עם יתרת ערך צבור המסתיימת בעשיריות אגורות לא עגולות עדיין פה, אם נוסעים נסיעות ערבה ואילת בערך צבור, אחרי זה חייבים לתקן את היתרה עם טעינת ערך צבור גמיש
 
למעלה