פאלם פילוט
שלום עודד, רכשתי מחשב פאלם פילוט ואיני מצליח לסנכרן אותו. פניתי לחברה ושם מסרו לי שעלי לפנות לטכנאי ע``מ שינסה לפתור את הבעיה ע``י שינוי בהגדרות הBIOS של המחשב. עלותו של טכנאי 300 ש``ח כדי לבוא הביתה. לקחת את המחשב למעבדה יותר זול, אך אז צריך להפסיד חצי יום עבודה. החברה אינה מבטיחה, כמובן, שאח``כ העסק יסתדר. היא מבחינתה עשתה את שלה ברגע שקבלה את המחשב. משיחות עם חברים הבנתי שזו בעיה נפוצה, ויש כאן לדעתי בעיה של חוסר תום לב מצד כלנית שהיא על סף משפטיות: אף אחד לא טורח לציין בפניך שכדי להשתמש בפאלם תצטרך לשלם סכום הגון נוסף- אתה משלם מחיר מלא ואח``כ נשאר חסר אונים, אף אחד גם לא יסכים להחזיר את הכסף חזרה. אשמח מאוד לקבל עצתך: האם ניתן לנקוט בצעד כלשהו כלפי כלנית? כמו כן: אם יש אנשים נוספים שנפגעו מהבעיה- אשמח אם תצרו עימי קשר
שלום עודד, רכשתי מחשב פאלם פילוט ואיני מצליח לסנכרן אותו. פניתי לחברה ושם מסרו לי שעלי לפנות לטכנאי ע``מ שינסה לפתור את הבעיה ע``י שינוי בהגדרות הBIOS של המחשב. עלותו של טכנאי 300 ש``ח כדי לבוא הביתה. לקחת את המחשב למעבדה יותר זול, אך אז צריך להפסיד חצי יום עבודה. החברה אינה מבטיחה, כמובן, שאח``כ העסק יסתדר. היא מבחינתה עשתה את שלה ברגע שקבלה את המחשב. משיחות עם חברים הבנתי שזו בעיה נפוצה, ויש כאן לדעתי בעיה של חוסר תום לב מצד כלנית שהיא על סף משפטיות: אף אחד לא טורח לציין בפניך שכדי להשתמש בפאלם תצטרך לשלם סכום הגון נוסף- אתה משלם מחיר מלא ואח``כ נשאר חסר אונים, אף אחד גם לא יסכים להחזיר את הכסף חזרה. אשמח מאוד לקבל עצתך: האם ניתן לנקוט בצעד כלשהו כלפי כלנית? כמו כן: אם יש אנשים נוספים שנפגעו מהבעיה- אשמח אם תצרו עימי קשר