מה היים עושים עם חברה ששלחה טאבלט ברוסית, ושרות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו

evike

Active member
מנהל
אנסה לקצר.
קניתי טאבלט ברשת חנויות גדולה עם פריסה ארצית, הטאבלט הגיע כעבור יומיים.
כשפתחתי את האריזה, ראיתי שהתפריט ברוסית עם כל השפות האפשריות, שפה שאני לא מבינה. פניתי אליהם, ובינתיים פניתי גם בבקשת עזרה בפייסבוק לדוברי רוסית. מישהי סימנה על מה ללחוץ, לחצתי, הטאבלט נשאר ברוסית, ומילת השפה נעלמה.
מכאן התחילה הסאגה. כמובן, כמו הרוב, אין טלפונים לשיחה ישירה, רק ווצאפ.
התכתבתי עם נציגה, מה אגיד לכם, מעולם לא נתקלתי במישהי שלא מבינה כלום, גם לא את התלונה. שלחה לי לווצ כל מיני קבצים לא קשורים, הציעה הצעות לא הגיוניות ולא קשורות, ולבסוף הבטיחה לברר. הבטיחה 3 ימים, עדיין לא חזרה עם תשובה.
בינתיים הבן המתוק שלי הגיע והחליט לעזור. פתח את הטאבלט ופתח גוגל טרנסלייט עם מקלדת וירטואלית ברוסית, והעתיק אות אות ומילה מילה בשפה ובצורת אותיות (קיריליות) שהוא לא מכיר, וכך לאט הוא גייר את הטאבלט, שעדיין מידי פעם חזר למקורו הרוסי. היתה לו גם בעיה של מסך כהה מידי, כי בהתחלה לא הצליח להגיע להגדרות הרוסיות כדי להבהיר אותו.
המכשיר נראה אחלה, רק שבינתיים לא אוכל להשתמש בו כי הוא חלק מאד, ממתכת ולא מפלסטיק, פחד שיפול וצריך מגינים. (לא קניתי בשבוע שעבר, כי לא הייתי בטוחה שאשאר עם המכשיר)
הטענות שלי, הן ביזבוז זמן שלי ושל הבן, עצבים, ואין ספור התכתבויות עם נציגה שלא מבינה כלום, עונה לא לעיניין, כשעונה, כי בין תגובה לתגובה לפעמים עוברות גם שעתיים. כתבתי להם שאין צורך לחפש פתרונות כי כבר מצאתי, ושנראה לי שמגיע לי פיצוי כלשהו. היום חזרה אלי נציגה אחרת, שכתבה...שהעיניין בבירור, ושקיבלתי (לא מה שביקשתי) את הכל מהנציגה הקודמת. (למשל, שלחה לי דף עם הקרינה הסלולארית של הטבלט... ועוד קבצים שכלל לא ניתן היה לפותחם)
ניסיתי גם את הטלפונים של של כמעט כל חנויות הרשת, כולם מפנים לווצאפ... חוץ מחנות אחת (ממנה יצאה החשבונית) שנאמר לי שהם חנות של נכים ומוגבלים, משהו כזה, ביקשה את הטלפון שלי והבטיחה להעביר שיתקשרו אלי. אליכם התקשרו? כך גם אלי.
השאלה שלי, אם ניתן לעשות משהו, לבקש איזה פיצוי (למשל מגן) או לעזוב. כי בינתיים הם ממשיכים לכתוב לי שהעיניין בבירור.
בחיים לא אקנה אצלם יותר. ואם תאשרו לי, אפרסם את שם הרשת.
תודה למי שקרא את הכל. שיהיה יום שקט.
 
נערך לאחרונה ב:

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ההמלצה הטובה ביותר היא להחזיר - אבל כבר השתמשת סזה - אז אי אפשר.
פיצוי - ברור שמגיע - אבל ללכת לריב איתם על פיצוי . הם יסתלבטו עלייך ולא בטוח שתקבלי משהו.
בקשר לפרסום שם הרשת - אני אישית הייתי מפרסם אך כל אחד צריך להחליט בעצמו, תמיד אפשר ליפול על עורך דין שמתפרנס מתביעות לשון הרע וגם אם תזכי בסוף זה יהיה כרוך בטירדה רבה ואולי גם הוצאות - לשיקולך.
וסתם עצה - לחפש בגוגל ו/או בפייסבוק פורום של דוברי רוסית, אולי מישהו מהם יוכל לסייע - זכורני שהיה לי מסמך חשוב בבולגרית שנזקקתי לתרגום, בהתחלה רציתי תרגום לא רשמי, מצאתי בפייסבוק קבוצה של בולגרים וכעבור שעתיים קיבלתי במייל מישראלי שגר בבולגריה תרגום מדויק שלו ומאחר שהחלקים החשובים בו היו בכתב יד וגילו קרוב לשמונים שנה במקומות הבעייתיים לתרגום הוא ציין כמה אפשרויות.
בהצלחה
 

evike

Active member
מנהל
תודה ברזילי על התגובה.
מאז שכתבתי את השאלה כאן, נוספו לי עוד כמה ווצאפים לא לעיניין, עם הודעות הזויות ולא קשורות, וכל ההסברים שלי נשארו באוויר... עד שלבסוף הנציגה כתבה לי, מה את רוצה, הטאבלט תקין ועובד, אז לא מגיע לך פיצוי. בטח תקין ועובד. מי גרם לכך שהטאבלט יעבוד? אני, לא הם.
באמת שמעולם לא נתקלתי בנציגות שכל כך לא מבינות כלום.
לא הולכת איתם למלחמות, בטח לא לתביעות. בס"ה ביקשתי מהם מגן אחורי. אם בחנויות מחיר מגן כזה הוא כ 100 ש"ח, להם זה עולה הרבה פחות. הם לא מבינים שבשביל כמה שקלים הם יצאו רע, הפסידו קונה וקונים נוספים.
ואין להם מה לתבוע אותי. כל מה שכתבתי נכון, ומגובה בהודעות הווצאפ.
אגב, הרשת היא KSP.
 

ydyehuda

New member
KSP טובים במה שעובד, אף פעם לא ידעו לתת שירות טוב ולכן לא קניתי אצלהם מחשבים.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
KSP טובים במה שעובד, אף פעם לא ידעו לתת שירות טוב ולכן לא קניתי אצלהם מחשבים.
גם לאיבורי וגם לשיאומי אין שום טלפון לתמיכה בכל מיני בעיות במוצרים. באיבורי צריך פשוט להגיע לחנות ואם המוצר לא טוב הם מחליפים או נותנים זיכוי.
 
למעלה