מכונת כביסה של בוש

dory30

Well-known member
המכונה התקלקלה ולא סוחטת, אחרי 3 שנות פעילות ואולי שתי קריאות לטכנאי (כלומר, פעם בשנה). לא הצלחתי להשיג את החברה, אז הזמנתי תור לתיקון. האם יש למישהו טיפים איך לתקן את שגיאת E56? הערה- אני לא ממש מומחה במכונות כביסה ובדברים טכניים מהסוג הזה. כנ"ל, אשמח לקבל המלצות למכבסות באזור ת"א- כי בינתיים הצטברו לי הרבה בגדים מלוכלכים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
המכונה התקלקלה ולא סוחטת, אחרי 3 שנות פעילות ואולי שתי קריאות לטכנאי (כלומר, פעם בשנה). לא הצלחתי להשיג את החברה, אז הזמנתי תור לתיקון. האם יש למישהו טיפים איך לתקן את שגיאת E56? הערה- אני לא ממש מומחה במכונות כביסה ובדברים טכניים מהסוג הזה. כנ"ל, אשמח לקבל המלצות למכבסות באזור ת"א- כי בינתיים הצטברו לי הרבה בגדים מלוכלכים.
חחח.
1. למה אתה לא פונה ישירות אלי?
2. מי מזמין טכנאי מהחברה? עושים גוגל למדרג ובוחרים טכנאי עם ניקוד טוב באזור שלך. הכי פשוט. הכי זמין והכי זול יחסית.
3. תקלה בסחיטה? יכולות להיות מספר סיבות. אנסה לבדוק ואעדכן. השאלה אם יש לך ידיים טכניות או שאתה זקוק לאיש מקצוע בכל מקרה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
חחח.
1. למה אתה לא פונה ישירות אלי?
2. מי מזמין טכנאי מהחברה? עושים גוגל למדרג ובוחרים טכנאי עם ניקוד טוב באזור שלך. הכי פשוט. הכי זמין והכי זול יחסית.
3. תקלה בסחיטה? יכולות להיות מספר סיבות. אנסה לבדוק ואעדכן. השאלה אם יש לך ידיים טכניות או שאתה זקוק לאיש מקצוע בכל מקרה.
עכשיו שים לב: סימנס, בוש וקונסטרוקטה זה אותו דבר.
חיפשתי קוד תקלה E56 ובעברית לא מצאתי כזה. https://www.midrag.co.il/Content/Tip/1807#s2
וגם כאן "אצלם" אין קוד כזה https://washerhouse.com/iw/kody-oshibok-stiralnyx-mashin-bosch-i-siemens/
לעומת זאת, יש קוד תקלה של סימנס הגרמני שלא מסתדר לי אז עזוב.
והנה מצאתי עוד משהו יותר רלוונטי. שים לב! https://www.facebook.com/groups/121684600704/posts/10165330921185705/
אז יש לי 3 הערות לגבי התגובה שניתנה שם..
1. יש סיכוי שזה המנוע. כשיש תקלה במנוע זה יכול להיות יקר (החלפה או ליפוף של המנוע הקיים) וזה יכול להיות הרבה יותר זול אם זה החלפה של מברשות פחם ככל שזה מנוע עם פחמים.
2. אולי נקראה הרצועה? אבל אם המכונה כן מכבסת (סיבובים ימינה ושמאלה) הרצועה תקינה. אם אין "בחישה" בכלל, זה כן יכול להיות רצועה. זה נחשב תיקון בקטנה.
3. בעיה בכרטיס הפיקוד. יש תקלות שאני יכול לתקן במקום ויש כאלה שצריך לשלוח את הכרטיס לתיקון. זו בדרך כלל הוצאה שעלולה לעבור את ה-1000.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עכשיו שים לב: סימנס, בוש וקונסטרוקטה זה אותו דבר.
חיפשתי קוד תקלה E56 ובעברית לא מצאתי כזה. https://www.midrag.co.il/Content/Tip/1807#s2
וגם כאן "אצלם" אין קוד כזה https://washerhouse.com/iw/kody-oshibok-stiralnyx-mashin-bosch-i-siemens/
לעומת זאת, יש קוד תקלה של סימנס הגרמני שלא מסתדר לי אז עזוב.
והנה מצאתי עוד משהו יותר רלוונטי. שים לב! https://www.facebook.com/groups/121684600704/posts/10165330921185705/
אז יש לי 3 הערות לגבי התגובה שניתנה שם..
1. יש סיכוי שזה המנוע. כשיש תקלה במנוע זה יכול להיות יקר (החלפה או ליפוף של המנוע הקיים) וזה יכול להיות הרבה יותר זול אם זה החלפה של מברשות פחם ככל שזה מנוע עם פחמים.
2. אולי נקראה הרצועה? אבל אם המכונה כן מכבסת (סיבובים ימינה ושמאלה) הרצועה תקינה. אם אין "בחישה" בכלל, זה כן יכול להיות רצועה. זה נחשב תיקון בקטנה.
3. בעיה בכרטיס הפיקוד. יש תקלות שאני יכול לתקן במקום ויש כאלה שצריך לשלוח את הכרטיס לתיקון. זו בדרך כלל הוצאה שעלולה לעבור את ה-1000.
ואני אגב כועס עליך מאד. אתה אף פעם לא פונה אלי כשאתה זקוק לעזרה. תתבייש. חוצמזה? אתה בכלל לא בפורום הנכון. פורום נכון זה עשה זאת בעצמך. יש כזה. https://www.tapuz.co.il/forums/עשו-זאת-במו-ידיכם.1482/
 

dory30

Well-known member
חחח.
1. למה אתה לא פונה ישירות אלי?
2. מי מזמין טכנאי מהחברה? עושים גוגל למדרג ובוחרים טכנאי עם ניקוד טוב באזור שלך. הכי פשוט. הכי זמין והכי זול יחסית.
3. תקלה בסחיטה? יכולות להיות מספר סיבות. אנסה לבדוק ואעדכן. השאלה אם יש לך ידיים טכניות או שאתה זקוק לאיש מקצוע בכל מקרה.
1. שאלה טובה.
2. רעיון לא רע, אשקול אותו.
3. עדיף איש מקצוע, זה לא בשבילי.
 

dory30

Well-known member
בהצלחה. תעדכן.
רוב תודות. בינתיים הכביסה נמסרה לשכנה, שתעשה את זה עבורי עד הלילה. לגבי סמרטוטים- יש לי כמה כאלה שבאחד הימים הקרים התלכלכו, אחרי שנפלו מהחלון. רחצתי אותם ידנית אבל יש עדיין לכלוך. האם לכבס אותם במכונה (כשתחזור לתקינות)- או שעדיף לזרוק אותם ולקנות אחרים?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
1. שאלה טובה.
2. רעיון לא רע, אשקול אותו.
3. עדיף איש מקצוע, זה לא בשבילי.
בהצלחה. תעדכן.
רוב תודות. בינתיים הכביסה נמסרה לשכנה, שתעשה את זה עבורי עד הלילה. לגבי סמרטוטים- יש לי כמה כאלה שבאחד הימים הקרים התלכלכו, אחרי שנפלו מהחלון. רחצתי אותם ידנית אבל יש עדיין לכלוך. האם לכבס אותם במכונה (כשתחזור לתקינות)- או שעדיף לזרוק אותם ולקנות אחרים?
אפשר לעשות כביסה קצרה רק לזה
 

dory30

Well-known member
עדכון: בעיה בכרטיס המסך. הוא שהוא יוחלף עד ראשון או המכונה (כרגע קשה להשיג צ'יפים מסיבות כלכליות ופוליטיות, כלומר החות'ים).
 

ויוי 25

Well-known member
עדכון: בעיה בכרטיס המסך. הוא שהוא יוחלף עד ראשון או המכונה (כרגע קשה להשיג צ'יפים מסיבות כלכליות ופוליטיות, כלומר החות'ים).
אם להחלפת כרטיס המחיר -.1000 ש"ח ,בוודאי שעדיף להחליף למכונה חדשה בוש במחיר-.1500 ש"ח.
 

dory30

Well-known member
אני שוקל לרדת מרעיון השכנה ולכבס במכבסה אמיתית. האמת היא שהיא ובעלה מבקשים ממני יותר מדי טובות, אבל: היא עסוקה בגידול הילדה, חולה ופצועה. ביקשתי שאם זה קשה, שתגיד לי ואמצע פיתרון אחר. לא חסרות מכבסות באזור שלנו. למשל המלאכים בירמיהו מעולה.
 

dory30

Well-known member
אחרי שהשכנה הבהירה כי אין בכוחה להתגבר על כמויות הכביסה (ותיקון המכונה או החלפתה מתעכבים), איאלץ לתת הכל למכבסה מול הבית שלי. לפחות נפתרו ממוכר טרנסג'נדר, שבגללו ברחתי מהם בעבר כשהיו לי בעיות במייבש. לא בגלל הזהות המינית, בגלל התפקוד הלא מקצועי שלו.
 

dory30

Well-known member
עוד עדכון- דיברתי עם השירות של בוש. מאחר ויש להם מחסור בכרטיסי מסך הם יתקנו את הכרטיס במעבדה. לקחו ביום רביעי וזה לוקח עד חמישה ימי עבודה (כולל שישי). בעברית, עד מחר. אם לא יוכלו לתקן, הם פשוט יספקו מכונה חדשה בגלל העובדה שהמכונה באחריות.
 

ויוי 25

Well-known member
אפרופו שרות מכונות כביסה:
נזכרתי במקרה מוזר שקרה לי לפני 3 שנים ,לאחר שרכשתי מכונת כביסה חדשה ,
ובעת הפעלתה הראשונה בסיום הכביסה,מכסה המכונה סירב להיפתח ,בחוברת ההוראות היה רשום, לכי יש להמתין 5 דקות, ורק אז יפתח המכסה, חיכיתי אפילו רבע שעה אך ללא הצלחה , כי המכסה היה נעול.
ואז התקשרתי לשירות ונאמר לי שיגיע אליי טכנאי בעוד 10 ימים .
הסברתי להם שוב שהמכונה כרגע סיימה את סחיטות המגבות, אך לא ניתן להוציא את הכביסה כי המכסה ננעל ולא משתחרר.
"מצטערת-השיבה לי הפקידה מהשירות, (ואפילו לא הקשיבה לבעיה הדחופה,)
את תחכי 10 ימים כי אין לי טכנאי במועד מוקדם יותר מהמועד הזה " ...
ראיתי שאין עם לדבר ומיד התקשרתי למנהל החנות בה רכשתי את המוצר, והוא לא האמין למשמע אוזניו על השירות אשר ביקש להמתין 10 ימים עד שטכנאי יגיע לשחרור המכסה הנעול,כשהכביסה שנסחטה כעת נעולה במכונה.
הרי טכנאי שירות היה יכול בחצי דקה להסביר לי בטלפון לשחרר את התקע מהקיר, אך זה לא מצב שקורה שם.
מנהל החנות מיד החליט שהוא עצמו ידבר עם מנהל השירות -של החברה ויחזור אליי בהקדם,
מכיוון שעברה חצי שעה והקו בשירות היה תפוס, וכבר לא הייתה לי סבלונות לשירות חסר היעילות , אז החלטתי לנתק מהקיר את התקע של מכונת הכביסה,
ואז,, כמו קסם זה קרה: מיד הנעילה השתחררה ובמשיכה קצרה המכסה בן -רגע נפתח .
מיד התקשרתי לבעל החנות בה רכשתי את המכונה, ואמרתי לו שנפתרה הבעייה ,
והא השיב כי ייעדכן את מנהל השירות שלהבא ידאג לשיפור השרות וידרוש לסייע ללקוח בטלפון בהדרכה קצרה ,כי לא כול הבעיות דורשות הגעת טכנאי,
הסבר פשוט והתייחסות ללקוח- זה מה שנדרש מהשירות,אשר היה לוקה בחסר.
 
נערך לאחרונה ב:

רוב הזמן נח

Well-known member
אפרופו שרות מכונות כביסה:
נזכרתי במקרה מוזר שקרה לי לפני 3 שנים ,לאחר שרכשתי מכונת כביסה חדשה ,
ובעת הפעלתה הראשונה בסיום הכביסה,מכסה המכונה סירב להיפתח ,בחוברת ההוראות היה רשום, לכי יש להמתין 5 דקות, ורק אז יפתח המכסה, חיכיתי אפילו רבע שעה אך ללא הצלחה , כי המכסה היה נעול.
ואז התקשרתי לשירות ונאמר לי שיגיע אליי טכנאי בעוד 10 ימים .
הסברתי להם שוב שהמכונה כרגע סיימה את סחיטות המגבות, אך לא ניתן להוציא את הכביסה כי המכסה ננעל ולא משתחרר.
"מצטערת-השיבה לי הפקידה מהשירות, (ואפילו לא הקשיבה לבעיה הדחופה,)
את תחכי 10 ימים כי אין לי טכנאי במועד מוקדם יותר מהמועד הזה " ...
ראיתי שאין עם לדבר ומיד התקשרתי למנהל החנות בה רכשתי את המוצר, והוא לא האמין למשמע אוזניו על השירות אשר ביקש להמתין 10 ימים עד שטכנאי יגיע לשחרור המכסה הנעול,כשהכביסה שנסחטה כעת נעולה במכונה.
הרי טכנאי שירות היה יכול בחצי דקה להסביר לי בטלפון לשחרר את התקע מהקיר, אך זה לא מצב שקורה שם.
מנהל החנות מיד החליט שהוא עצמו ידבר עם מנהל השירות -של החברה ויחזור אליי בהקדם,
מכיוון שעברה חצי שעה והקו בשירות היה תפוס, וכבר לא הייתה לי סבלונות לשירות חסר היעילות , אז החלטתי לנתק מהקיר את התקע של מכונת הכביסה,
ואז,, כמו קסם זה קרה: מיד הנעילה השתחררה ובמשיכה קצרה המכסה בן -רגע נפתח .
מיד התקשרתי לבעל החנות בה רכשתי את המכונה, ואמרתי לו שנפתרה הבעייה ,
והא השיב כי ייעדכן את מנהל השירות שלהבא ידאג לשיפור השרות וידרוש לסייע ללקוח בטלפון בהדרכה קצרה ,כי לא כול הבעיות דורשות הגעת טכנאי,
הסבר פשוט והתייחסות ללקוח- זה מה שנדרש מהשירות,אשר היה לוקה בחסר.
במחשב הראשון שקניתי לפני בערך 15 שנה, היו שמים מדבקה של החנות בסגירה של מכסה המארז. והזהירו שמי שפותח מאבד את האחריות.
אחרי כמה חודשים המחשב נשלח לחנות ולמעבדה לטיפול, כי היה נכבה. כשפתחו אותו הוא היה מלא אבק ולכן היה מתחמם ונכבה.

למה ציפו כשהמשתמש לא יכול לפתוח אותו ולנקות?

בפעם הבאה אחרי זה כבר לא התיחסתי למדבקה או שלא שמו אותה. כבר לא זוכר מה היה. מה שאני זוכר זה שהתחלתי כל תקופה לפתוח ולנקות את האבק.
 
נערך לאחרונה ב:

evike

Active member
מנהל
גם לי יש סיפור מלפני כמה שנים על מכונת כביסה, אלקטרולוקס, שרות לקוחות והשרות של החנות בה נקנתה.
כידוע, אסור לחבר ולהפעיל לבד מכונת כביסה חדשה. לאחר הקניה התקשרתי לשרות כדי לתאם טכנאי. נאמר לי שהטכנאי יגיע כעבור (מספר ימים, כבר לא זוכרת) בשעות לפני הצהריים. לא הסכמתי. מה פתאום להעדר או לצאת מהעבודה באמצע היום, שהרי לא גרתי בצמוד לעבודה. אז הטכנאי יגיע שבוע לאחר מכן. גם לזה לא הסכמתי להשאר שבוע ללא מכונה. (בעצם יותר, כי עברו כמה ימים מההזמנה ועד שהמכונה הגיעה). הרמתי טלפון לחנות ממנה קניתי את המכונה, כי ידעתי שהם תמיד יוצאים מגידרם לעזור, מנסיון של כמה פעמים.
גם בעיניהם לא מצא חן שרות הלקוחות. אמרו לי לחכות כמה דקות, שלאחריהן התקשרו אלי מהחנות וסיפרו שסידרו לי טכנאי למחרת אחר הצהריים. תוך דקה נוספת התקשרו גם משרות הלקוחות לעדכן את מה שכבר ידעתי...
ואכן, המוטו של החנות "סנסנטר" בדיזנגוף סנטר ת"א, היא שהם מוכרים מוצר עם השרות...
האמת, יש לי כל כך הרבה סיפורים מעין אלה שקרו לי עם החנות, שלפעמים אני נשארת פעורת פה. באמת שאין דברים כאלה.
לא אשב לספר עכשיו על כל נפלאותיהם, רק שהמצחיק הוא, שכלל לא הכרתי אותם, נכנסתי במקרה כשהייתי בסביבה לעזור לבן שלי לחפש מכונת כביסה. נכנסתי, ואפילו טרחתי לידע אותם שאני לא קונה, שרק מתעניינת ואפילו לא בשבילי. קיבלתי שרות שהרגשתי מלכה. הסברים מפורטים על מכונות כביסה רלוונטיות, כולל האחריות, הכל. והכל בסבלנות, בחיוך ובנועם. הם פשוט קנו אותי, ומאז, שנים שאני קונה רק אצלם.
מי שחושב שמה שאני כותבת הוא מוגזם, שיכנס לזאפ ויראה את חוות הדעת עליהם.
ורק לציין מנסיון שלי יותר מפעם לפרגן להם בזאפ, שזאפ מוכנה לפרסם חוות דעת רק לאחר העברת חשבונית קניה ואימות על כך מול החנות.
ממליצה בחום.
שיהיה סופ"ש שקט ורגוע.
 

dory30

Well-known member
תודה לכולם, המכונה כבר יותר משבוע וחצי מתוקנת.
 
למעלה