החוק להגנת הצרכן

  • פותח הנושא nono
  • פורסם בתאריך

nono

New member
החוק להגנת הצרכן

החוק להגנת הצרכן,איך הוא יכול לעזור לי במקרה שקניתי נעליים שניקרעו אחרי שעתיים והחנות טוענת שאין לה אחריות על המוצר?
 

odeg g

New member
נעליים קונים מהר...

אם לא אתה זה שקרעת את הנעל, אני חושב שיש מקום שתפנה לארגון הצרכנים הקרווב לליבך או למקום מגוריך. אל תשכח לעשות זאת במכתב קצר ועניני, וכמובן לצרף תצלום ברור של החשבונית. אני מאמין שיוגלו לעזור לך. שנה טובה!
 

קרן@

New member
עם נעלים יש כנראה בעיה

בעלי החנויות מסירים אחריות על כל מיני דברים קטנים.. אני חושבת שהמועצה לצרכנות צריכה לשים לזה קץ
 

odeg g

New member
נעלים

יש בעיה במוצרים__כמו_נעלים(יש_בעיה_במקלדת?או_בפורופ?)
 

odeg g

New member
בעניין הנעלים ויתר הדברים הקטנים והגדולים

אתמול היתה בעיה להתייחס לכך, והעניין תוקן. אני מאמין שבתקופה הקרובה ייצא לאור ויחייב סוף סוף חוק האחריות למוצרים ושרותים. חוק זה אמור להיות חוק צרכני שמשום מה אירגוני הצרכנים נראים שם מובלים על ידי המשרדים הממשלתיים. הם לא צועקים על הכוונות, לא מוסרים מידע לציבור ולא מנסים לקבל פיידבק. אך גם היום יש בעצם אחריות ``סמויה`` על מוצרים ושירותים, אלא שמי שמוותר, ``אוכל אותה``, מפסיד. כן, גם מי שהנעל שלו אחרי תקופה קצרה או סבירה, בשימוש סביר, קורה לה משהו שהוא לא סביר, יכול לבקש תיקון, החלפה או ביטול עסקה, כל זאת בסדר מכוון ומשמעותי. אם הוא לא מצליח לבדו, שיפנה לאירגוני הצרכנים. בכל מקרה תמיד לשמור חשבונית. זו הוכחה למחיר ולמועד שבוצעה העסקה! מה דעתך?
 
למעלה